How can I resist?

assalamualaikum
salam jumaat
good evening

dah nak balik baru la sempat jengah sini...

hari ni terjebak membeli tin2 choc ni
he he he....

1st nampak yg rugby ni
beli sbb Dido suka

ada ni

and ni
kek 3 tingkat
alahai

and this...
teko

cam ne tu..comel sgt

last year beli globe ni
kit kat jugak
 tu pun ada mcm2 lagi
adoi la

happy weekend guys!!!!
weekend ni Mummy Ayu ada banyak gak aktiviti
will update next week
:-)


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. cantek2 semua bekas choc tu.. boleh buat tambah koleksi

    ReplyDelete
  2. menariknyaaa . . Kalau saya ada duit lebih pergi mana-mana dan jumpa benda-benda cute macam nie , memang saya pun tak mampu nak tolak . Kena beli walaupun balik tu akan menyesal sebab rasa membazir . Hahahah :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...