Al Fatihah.....buat bidadari syurga....semoga dikau tenang disana.....

baru je baca kisah adik Dania Emelda Aqasha
baru je tinggalkan komen kat blog Leen..
"semoga Dania kembali sihat & ceria ..."

tetiba..dikejutkan dgn entry kat Blog Ayu & Intan Berlian...
dia sudah pegi....
:-(
al fatihah untuk arwah Dania Emelda Aqasha
laju je air mata Mummy Ayu mengalir
bayangkan dia yg dulu comel, ceria
sakit mcm nie...
now dah takde...
Mummy Ayu tak leh bayangkan bagaimana Leen hadapi dugaan ini

kuat semangat key..
ini semua dugaan Yang Maha Esa

kengkawan..mari la kita sama2 sedekah kan al fatihah
untuk Arwah Dania
semoga dia aman & tenang di sama..
Takzaih buat Leen sekeluarga..
~ AL FATIHAH ~

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. dr pagi ramai blogger buat n3 ni tergerak nk baca tgk pic2 adik nia pun cukup menyayat hati, si kecil sungguh tabah melawan penyakitnya...

    semoga family dania tabah mengahadapi ujian ni..Bidadari syurga tersenyum la dikau DISANA..

    Al-fatiha..

    ReplyDelete
  2. sedihkan...berlinang airmata bila tau dia dah pergi

    al-fatihah utk arwah takziah utk keluarganya

    ReplyDelete
  3. Ya Allah besarnya dugaan si ibunya..dah nak raya pulak lgi..tumpang simpati~

    Alfatihah buat arwah si comel~

    ReplyDelete
  4. sedih sgt kan mommy..tak terkata dgn perkataan kalau kehilangan anak..semoga beliau terus kuat dan tabah..

    ReplyDelete
  5. semoga si ibu tabah dengan dugaan yang mendatang kan...

    ReplyDelete
  6. al fatihah..
    ayu..
    sian leen nih..
    dugaan dia bertimpa2...
    klu ko baca penuh isi blog dia..
    ko mesti paham betapa strugglenya dia..
    mudahan dia tabah dan terus tabah...

    ReplyDelete
  7. sedey..baru tau smlm .. br baca semalam
    rupanya umur tak panjang ....
    takziah ....

    ReplyDelete
  8. al-fatihah..sedih tgk gmbr adik ni

    ReplyDelete
  9. al-fatihah.....pepagi buta ko buat aku nangis..isk.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...