Duit raya dah tukar ke belum???

kalu nak raya...
mcm2 kena dipikirkan
baju raya
kasut raya
handbag raya
kuih raya
langsir raya
dan mcm2 lagi..
yg ending word mesti raya
and of co..
"hai duit raya jgn la dilupa"
so....kengkawan..
dah siap tukar dah duit raya???
Mummy Ayu biasanya
tukar kat kengkawan opis
yg ada geng or wife/ hubby keja kat bank
tahun nie.....
minta tolong Ayah tukar kan je
ye la..balik seremban pun awal
so......cenang la....
cuma.................
angpau jer...
every year pun guna angpau Mandarin Oriental Hotel
tahun nie belum dpt lagi
kalu ambat...ada gak yg guna angpau campur2 nie kang....
emmm....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. td nak tukor dh abis huuhuhuu x pe ler... adik2 ku dpt le sorg rm50 thn ni ... sakannnn

    ReplyDelete
  2. dah tukar kak...baru dpt pagi tadi :D

    ReplyDelete
  3. ALA...XTUKAR LG.... KAT UPM ORG BERATUR PANJANG

    ReplyDelete
  4. sampul raya dpt dari Avon jea, pki tu jea kot

    ReplyDelete
  5. xtukar lg duit raya
    esok la kot

    ReplyDelete
  6. kita pun soh dak opis tukarkan duit raya coz dier selalu deal ngan bank..

    ReplyDelete
  7. dapat tukar RM 100 je baru,tu pun unutk mak punyer,yg ya punyer sok la kot.....tadi kt bank tu tak dapat nak tukar lebih.,sok cari bank lain.....hhehehehhe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...