Shoplinks.Asia

Wednesday, December 31, 2014

My resolutions for this year is.....

as usual...
just nak share ngan kengkawan..my new year resolutions

rasa tak banyak berubah dr tahun2 sebelumnya..
and..rasanya jugak
semua pun ada azam nie dlm diri masing2..


~ to be a better person...
(kan?)
selalu nak jadi lebih baik..

~ I want to be a good muslim...

dekatkan diri banyak2 kepada Allah
cuba sempurnakan mana yg tak sempuna...
~ I want to be a good wife, good mummy...and a good daughter

selain dr tu...nie pun 1 lagi yg selalu ada list azam...kebanyakkan kita...
~ nak diet
tiap tahun baru ... nak diet
but tiap2 tahun..manjang naik jer berat...he he he..
kenapa ek?
nanti dah hujung tahun...buat list azam...emmm..diet.. again
 what to do... 

lagi..tahun nie..
~ nak buat bento yg come2...for Ian & Iris
emmm....I like & I cant wait

selain dr tu..syukur alhamdulillah..
coz dah ada rumah sendiri utk berteduh dr hujan dah panas
...dah ada kereta sendiri..nak gie mana2 pun..senang.
..syukur alhamdulillah sangat2..coz dikurniakan Allah ...dua orang anak yg comel & sihat...
buah hati Mummy Ayu ni...

:-)

sekian..tu jer la kot..azam Mummy ayu tahun nie...
apa pulak azam kengkawan?
ada yg sama tak??

1 comment:

Najib Ariyan said...

SELAMAT TAHUN BARU 2015

mudah2an dapat mencapai apa yg diazamkan tu...

sebahagian dari azam tu adalah azam saya juga... sama2 kita perjuangkan

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno