Shoplinks.Asia

Wednesday, December 3, 2014

Ready to school!

okay..
nie dia...Ian & Iris
dua2..dah ready nak gie school
bag sekolah jer still kosong
kedai buku start jual 15 dis nanti
tahun nie .... Mummy Ayu excited lagi sbb tahun pertama Iris start sekolah rendah
emmm..nak jugak belikan gown sekolah for Iris
walaupun..tak tau la berapa lama dia nak pakai
mana tau...nanti dia tengok kengkawan dia pakai baju kurung..dia tak nak pakai dah

and..dia pun sama
suka bila pakai gown sekolah dia nie
beli sepasang jer pun..
siap cakap....1st day sekolah nanti..nak pakai gown ni..
boleh..jangan nangis sudah la..
:-)

baju kurung pun...of coz beli
plus tudung jugak
tak snap plak pic dia pakai tudug..sbb tudung tu..longgar sikit
nak kena jahit nanti

emm..kengkawan, dah start shopping barang sekolah anak2 ker?
semalam..tgk Mama Zakwan pun dah siap beli baju sekolah utk Zakwan
ala..tomei jer..hero dah sekolah yer.

kejab jer anak2 dah besar kan?
(emmm..mula la tu...nak touching..he he )

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno