Shoplinks.Asia

Thursday, January 29, 2015

Makan bubur jer

bila tak sihat mcm ni
menu terbaik..bubur
tadi ada akak ni kuar..kirim bubur jer kat dia
makan sikit2 & pelan2..
tak boleh nak balik or MC 
sbb kat opis pun..tinggal 2 orang
lagi 2 orang ..gie exam (diaorang study PJJ)
so..tak kan nak mc or balik awal plak
sian tinggal sorang jer
so..layan la pelan2..

nasib baik ptg ni & esok boss takde
so...leh la rehat2 sikit

harap2 cepat la ok..amin!

1 comment:

Najib Ariyan said...

cepat sembuh yer... (makk aiii sedap nya bubur tu....)

dulu masa arwah mak saya selalu masuk hospital saya akan bawakkan dia makanan... makanan hsptl tu saya akan tapau bawak balik dan modified lepas tu saya yg makan... hahahaha termasuk bubor

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno