Balik keja semalam petang....

pic snap balik keja semalam petang...
semalam cik daddy cuti
so..pegi berantar..balik berjemput
lama dah tak memanja mcm nie
selalu kena drive sendiri jer
so..balik semalam gie carefour jab..
beli brg cikit & tapau jer dinner
nie time kat car park carefour
tu yg gelap jer..
Daddy antar troley..
kami dok posing2..
Ian..getting better...
tapi Ian tak susah makan ubat
senang la...
tapi ini budak..
susah sgt nak kasi makan ubat
nasib dia pun jarang sakit
tgk..bam bam tak de mood nak amik gambar..
masam nye...
---
balik umah..
layan train plak....
Iris...
main puting..
ini budak buakn isap puting..tapi gigit puting
boleh kata every week tukar puting baru...
----
jab lagi nak kuar ngedate ngan Net
nak mamam keaw tiow guyeng kat Madam's Kwan
sedapnye....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. iris suke gigit puting yer :) sian dia kena gigit ngn iris..heheh

    ReplyDelete
  2. sedihnya tgk iris muncung2 gitu..tp comel:p

    ReplyDelete
  3. sesekali berambil berhantar..syok gark kan...selalu tu drive sendiri jer...

    alhamdulillah..abg ian semakin sihat.

    samalah ngan batrice...puting botol tu mmg wajib berganti tiap2 bulan...hisap susu ngan puting2 seklai dia gigit2...

    ReplyDelete
  4. alalala...budak bam bam dah wat muka masam. nak wat camner kan, dah tak sihat mmg moody cikit

    ReplyDelete
  5. bila nak bukak pintu hati laki aku nak berhantar berambik aku yek??hehee..anyway..rambut irish dah pendek yek..baru perasan..n walaupun masam2..comel je..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...