Hadiah birthday

tahun nie..kasi hadiah kat Ian...
semuanya tak berbalut..
tapi..semua pun Ian suka

1st..yg nie memang dlm wish list Ian
basikal baru..
dah beli awal2 dah ngan Daddy
but sorok kan
bila hari birthday tu....baru kasi..
tersenyum besar la hero Mummy nie

yg nie plak...dr Mummy
serius..tak tau nak kasi apa
so..kuar hari tu..suruh Ian pilih sendiri..apa yg dia nak
Ian pilih keta lumba & track nie
ok...

and...yg nie plak dr Iris
memang Iris yg pilih sendiri
game
pun Ian suka

tapi..tu la..semua pun tak berbalut

and..Iris plak..
takkan Ian jer dpt hadiah
Iris pun..kena la kasi juga
pun sama..Mummy suruh pilih
and..Iris pilih beg pink nie
ada manik2 untuk buat ranta
emm...tapi..belum buat2 pun lagi
weekend la kot
baru leh rilex2 layan..kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. kalau beli hadiah tuk sorganak, yg lain pun kene beli kan... diaorg lah untung..hhee

    hb ian

    ReplyDelete
  2. Terus teringatkan akeem, belum beli2 lg hadiah utk dia sempena 2 thn, dec lalu..huu..

    Sukq la ian tu, waah iris pun ada :-)

    ReplyDelete
  3. cik Net pun tak tau nak bagi apa kat Ian. hmmm......

    ReplyDelete
  4. Ian dpt hadiah..iris pun dpt..
    fair n square la gitu..hehe

    ReplyDelete
  5. Ye lah kan. Kalau bday sorang dua dua kena dapat adiah. Kalau tidak x adil.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...