Shoplinks.Asia

Thursday, February 6, 2014

Hadiah birthday

tahun nie..kasi hadiah kat Ian...
semuanya tak berbalut..
tapi..semua pun Ian suka

1st..yg nie memang dlm wish list Ian
basikal baru..
dah beli awal2 dah ngan Daddy
but sorok kan
bila hari birthday tu....baru kasi..
tersenyum besar la hero Mummy nie

yg nie plak...dr Mummy
serius..tak tau nak kasi apa
so..kuar hari tu..suruh Ian pilih sendiri..apa yg dia nak
Ian pilih keta lumba & track nie
ok...

and...yg nie plak dr Iris
memang Iris yg pilih sendiri
game
pun Ian suka

tapi..tu la..semua pun tak berbalut

and..Iris plak..
takkan Ian jer dpt hadiah
Iris pun..kena la kasi juga
pun sama..Mummy suruh pilih
and..Iris pilih beg pink nie
ada manik2 untuk buat ranta
emm...tapi..belum buat2 pun lagi
weekend la kot
baru leh rilex2 layan..kan?

6 comments:

msredcheesecake said...

kalau beli hadiah tuk sorganak, yg lain pun kene beli kan... diaorg lah untung..hhee

hb ian

mamaarifakeem said...

Terus teringatkan akeem, belum beli2 lg hadiah utk dia sempena 2 thn, dec lalu..huu..

Sukq la ian tu, waah iris pun ada :-)

Nad MamaZN said...

bestnya adiah ian...

notti netti said...

cik Net pun tak tau nak bagi apa kat Ian. hmmm......

Zura@Iwan said...

Ian dpt hadiah..iris pun dpt..
fair n square la gitu..hehe

Ibu Lala said...

Ye lah kan. Kalau bday sorang dua dua kena dapat adiah. Kalau tidak x adil.

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno