Shoplinks.Asia

Tuesday, June 17, 2014

Bolario Bear from 7 eleven

tak tau la mcm mana Mummy Ayu boleh terjebak kumpul2 ni
ada malam tu..Daddy bawak balik card nie...
dia kata..kumpul2 setem...dapat teddy bear
emmm..teddy bear
memang la Mummy Ayu suka
so..menjoinkan diri gak la kumpul2....

minggu lepas..
dah penuh dah 3 set ..
nie 2 set..ada 1 lagi
so..Ian & Iris pun tak sabar la nak tukar
gie 7 eleven..
tak boleh tukar plak..
kena gie ofice hour jer
9 - 5
so..minta la Ayah gie tukar kan
dapat la 3 ekor beruang nie
tak boleh pilih2 sbb dlm plastik &  tak nampak
(lupa nak snap plastik tu plak)
sbb kalau leh pilih....Mummy Ayu nak Brazil, Argentina..
but..tak leh pilih
so..amik ajer la
besar mana bear nie?

see.....takde la besar sangat & tak la kecik sangat
kan???
siap boleh berdiri atas tangan Ian lagi
Iris pun..suka ajer..

# kengkawan..ada yg kumpul gak ker?

2 comments:

LYAfrina said...

mesti ian n iris suka sgt dpt bear cute2 ni

shahdiana said...

kumpul kak ayu..tapi tak dan habis lagi satu set pun...ada sikit lagi...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno