Shoplinks.Asia

Monday, June 30, 2014

Ragam Ian & Iris berpuasa tahun ni

tahun nie..tahun kedua bagi Iris berpuasa
tapi lagaknya,.....mcm 1st time jer
sabar jer la..melayan.
see..nie dah kul 12 lebih..
Mummy Ayu caka..tunggu la Zohor..baru buka puasa
tapi..dah tak larat sangat dah..mcm nak pengsan 
last2 tahan ... dalam kul 1 baru dia buka

lepas makan..terus senyum lebar
jauh beza kan?

and..for Abang Ian plak..
tahun nie..dah tahun ke 4 Ian berpuasa
so..memang tak banyak ragam sangat
petang...gie pasar ramadhan..
apa nak..semua dapat la
yg puasa haft day pun sama
emmmm

5 comments:

mamaarifakeem said...

Good.. :-)
Arif eina belum cuba puasa lg, kuat mkn dia tu..hihi...

deno said...

Bagus budak2 dari awal dah berpuasa... Good job adik2!^^

p/s: akak ada email deno kan? deno dah reply :)

Cikgu Aini said...

Lama dah bw sini.. dah besar dah d'org. Selamat belajar puasa Ian & Iris :)

Cikgu Aini said...

Lama dah bw sini.. dah besar dah d'org. Selamat belajar puasa Ian & Iris :)

Cikgu Aini said...

Lama dah bw sini.. dah besar dah d'org. Selamat belajar puasa Ian & Iris :)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno