Shoplinks.Asia

Monday, June 23, 2014

Jenjalan Palm Mall

nie hari jumaat lepas punya aktiviti..
malam tu..lepas makan..kami kuar merayau kat Palm Mall..
dia opening rabu lepas..tapi rabu tu..jam giler
memang tak la..
malam kami gie tu pun..still ramai
jauh kena parking
but..jalan2 jer la...
Ian & Iris..suka jer dapat jenjalan..
:-)
nie dia..mall baru kat seremban tu...
besar gak la
besar lagi dr Aeon Seremban 2 tu..

us.....
susah tul nak ajak masing2 bergambar..
my sis..
Shyra & Wanie

3 of us...
nie dah kat luar
tak beli apa2 pun
plus...banyak kedai yg lum buka lagi

 dah nak balik baru dpt bergambar sama2..

suka sangat ngan kerusi nie..
kan?

harus la posing2..
ngan baju tido jer masing2 jenjalan..
he he he..

dalam banyak kedai kat Palm Mall tu
Mummy Ayu paling seronok & paling tak sabar tunggu kedai nie buka..
nampak tak?
yup..Seoul Garden dah ada kat seremban
cuma lum buka lagi
yeah!!!!
suka..suka..

and..banyak gak kedai yg dah ada kat sermban
emmmm..
plus..dekat ngan rumah..
he he he
:-)

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno