Hi semua!!!

assalamualaikum semua..
selamat tengahari...
(nampak sgt lambat update ..he he)

ye la..dah la baru mula kerja hari ni
so..kena la settle mana yg patut..
tq semua yg wish get well soon...
Mummy Ayu..getting better
cuma..kena la jaga makan sekarang ni
kena makan ikut jadual & on time
tak leh lambat2 lagi
Mummy Ayu memang ada gastric & dah lama gak rasa tak kena teruks mcm nie
sekali kena..adoi..memang rasa nak terkeluar perut ni
serba tak kena  dibuatnya
:-)

walaupun sakit..busy ngan Iris
Isnin petang..kena teman dia latihan utk konvo dia
and semalam plak..dr kul 10 pagi..berkepit ngan dia sampai ke petang..utk majlis konvo dia tu
dah la tak sihat sgt..kena la jugak...
kalau tak..sapa plak nak teman & urusan dia..
emmm...

# full story & pic...later yer.

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...