Shoplinks.Asia

Thursday, September 15, 2016

Harinya dah tiba...

jom story & share pic..hari Jumaat tu..
he he..
pagi2 kami semua ke Nilai..
lepas breakfast..baru kami KL..
petang tu..dlm kul 4 lebih..sampai kat klinik nya
Klinik Kita kat Desa Pandan
kenapa buat kat KL?
sbb nya.. Tok Wan (FIL Mummy Ayu) nak sorang doktor ni..kawan dia yg sunatkan Ian
Doktor Zen
sbb tu la..kami ke KL

time kami sampai tu
ada 3 beardik cina..yg baru lepas sunat gak
yg 2 orang tu.. okay jer
yg adik dia....darjah 1 tu..nangis2
risau gak..kalau2 Ian sama takut
alhamdulillah..Ian ok jer..

posing2 dulu..
Ian & Iris with Mak Tok (MIL Mummy Ayu)

selfie gak
ngan Mummy 
time ni dah tukar kain pelikat dah...

isi borang semua

pas tu..kena panggil dah
nie kena bius dulu
baring2 jer..dpt lolipop
time inject bius tu.. Ian nangis sikit
doktor pun kata..memang sakit sikit
pas tu..duduk luar kejab
ok jer....kan??

tak lama tu..masuk balik
hah..time ni nak sunat dah
tu yg pakai songkok tu la..doktor Zen
Ian sunat cara laser
yes!!
Mummy Ayu pun masuk sama
and..Mummy Ayu ada la tgk sikit2..
seriau gak
he he..
berani2 takut
sempat gak snap sikit2..
sambil2 pujuk Ian tu

tak nangis tipu la
memang Ian nangis sikit
tapi takde la jerit2 bagai
nangis sikit jer..
ala sian nya hero Mummy ni
sikit jer..
and..kejab jer dah settle..
seris..darah pun tak banyak

kuar2 tu..Ian dah ok dah..
see....
dah selamat dah
alhamdulillah..

dapat ubat semua

and..nie..
emm...nak kena tanam ni..

macam mana Ian hari ni
getting better
luka belum kering sangat lagi
harap2 sempat la baik...sebelum naik sekolah minggu depan

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno