Ian & Iris

kejab je dah hari Rabu
kejab je dah bulan disember
kejab je lagi...dah tahun 2010
sekejab je masa dah berlalu...
tahun depan my hero dah 4 tahun
sekejab je rasa kan??
cerita backdated lagi...
last week kan Mummy Ayu kat Seremban
bebudak 2 orang tu suka sangat la
(Mummy diaorang pun suka gak)
ye la boleh relax sikit, coz ramai tukang layan diaorang
contoh..bangun pagi selalunya Tok Abah (my Ayah)
rajin bawa Iris gie jenjalan kalu dia tak keja
Ian plak..as usual layan kartun...
Mummy..sambung tido..bestnya!!!
petang pun bila diaorang tido..
Mummy diaorang pun tido kejab
kalu kat KL..
petang bila diaorang tido,
time tu la Mummy cepat cepat settle kan keja
senang..tak de yang kacau!
Petang plak..ada je yang bawa diaorang jenjalan
tu yang Ian & Iris suka tu...
===
pic nie time diaorang jalan petang
lat area belakang umah je...
tapi suka bukan main lagi..
yang Ian dok busy ngan motor
Iris..duduk je la dalam stroller tu
tu la..dah setahun, tak jalan jalan
berdiri...dah lama dah...siap boleh duduk bangun sendiri
berjalan..ada la lima enam tapak...jatuh
Ian dulu setahun sebulan..dah terror dah jalan
Iris...belum lagi
anak perempuan..manja lebih kan???
Ian posing
Iris .... suka jenjalan!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. Iris bambam sebab tu lmbt ckit jalan... Ian pose sakan ye

    ReplyDelete
  2. klu duk ngan atuk n nenek mmg akan dimanjakan..

    ReplyDelete
  3. zh-ena ~ memang betul sesangat!!

    ReplyDelete
  4. mmg cepat sgt masa berlalu kan..pejam celik pejam celik..aperpon putera n puteri ko mmg comeyyy! geram tgk Ian

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...