Negeri Sembilan atau Kelantan???

malam esok...final piala malaysia
Mummy Ayu tak minat pun bola sepak
saja jer nie...
he he he...
but rasa rasa korang sapa yg menang???
Negeri Sembilan
ataupun
Kelantan
?
?
?
?
?
?
Mummy Ayu nak gak buat ramalan
rasanye NEgeri Sembilan menang
3-2
boleh?
apa pun..pesanan kepada penyokong penyokong
yang gie stadium
jangan la...gaduh gaduh...
jangan la baling baling
elok elok yer...
to kengkawan lain...
happy weekend!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. BSB rasa kelantan ler, sbb mereka bersungguh2 nak menang nie. N9 tertekan sbb juara bertahan.

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan,
    rasenye N9 yg menang,sbb N9 selalu menang

    ReplyDelete
  3. dah tentu sayer mau n9 yg menang sebab: encik suami n de geng akan dgan poyo nyer skong klantan..
    nyampah aii...

    ReplyDelete
  4. tak suka dodua..... tapi sebab dua nie jer yang masuk final so me sokong dodua...... =)

    ReplyDelete
  5. choi..
    xmenang pun..saya fanatik n9 lak tu..padahal suker ngan zaquan tu je..hahaha
    emo..nages guling2..hahaha

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...