Nuffnang oh Nuffnang!!!

Mummy Ayu jarang cita pasal nuffnang
tapi ari nie story gak cikit...
every monday kan selalu jengah nuffnang
hari lain pun jengah jab
tapi monday tu musti punya la
sekali tu last week jengah
tgk...semua BE dah tukar jadi ME
alahai....
pas tu tunggu jugak la
mana tau minggu nie ada dapat new BE ke
sekali tu..tak muncul muncul pun
so...Mummy Ayu akan jadi penanti yg setia jugak....
kepada BE...cepatlah muncul kembali
he he he....mcm dah bercinta plak....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. cayok2 moga dapat BE balik k...wah banyak ME ayu

    ReplyDelete
  2. hehheheh ayu punya byk tu...lelanya ciiputtt jek

    ReplyDelete
  3. byk tu yg dah ME.. ada org ckp,kalau kita dh cashout,nanti akan dpt BE baru byk.. tak tahu la btul ke tidak...

    ReplyDelete
  4. byknyer BE...
    takpela.. mybe walaupun ME.. tp hasilnya superbbb kan??

    ReplyDelete
  5. kita nye BE pon suam2 kuku je skang

    ReplyDelete
  6. samalah kita
    BE aku tinggal 1 jer
    earning pun lama dah tak dapat
    sejak aku skait aritu
    dah dekat 2 bulan kot?!
    byk tu jer.

    ReplyDelete
  7. tkpe nanti muncul la BE br tu...hah bila nk cash out tu..leh gather2 mkn2..hahahaha

    ReplyDelete
  8. huaa....ayu lepas cash out...terus tak dapat2 BE..sedih tul...padahal hari2 updated...huhu

    ReplyDelete
  9. ah ko, mamatisya..belanja-belanja-belanja...ko bila pulak....

    ReplyDelete
  10. oooh eina lak, after cash out, lmbt bebenor nk dptkan balik BE, tp dh dapat la..hehe..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...