Art weekend for Ian & Iris

kan Mummy Ayu dah ckp tadi
weekend lepas...art weekend for Ian & Iris
mana tak nya..
lepas dah main color2..
kami buat nie plak
emm..mcm art attack tak?
ala..yg tiup2 belon
pas tu tampal kertas surat khabar banyak2 tu...
Iris pun nak jugak..
hasil nya...
3 biji belon yg tengah dikeringkan
tak siap hari sabtu tu
sambung plak hari ahad
tampal2 sikit lagi
Iris tak nak main tampal2 dah
dia nak color jer...

hasilnya..
tak siap pun
sbb ..... mcm tak jadi jer
so...takdela snap2..
he he he... 



mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hahaha. semangat dah tengok dorang ni buat ala2 art attack.. ingat kan siap dan cantik.. tengok2 ayat yang last aduyai.. :) tak siap..

    ReplyDelete
  2. rajin dua beradik nie....
    kreatif pulak tue...

    ReplyDelete
  3. pernah buat masa sekolah dulu

    ReplyDelete
  4. anak Alin pun kalau bab mengaler ni no. 1..

    ReplyDelete
  5. Lahh baru nak tengok dah siap macam mana hehehe :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...