Sticker tampal kat mana yer???

Salam and morning semua
selamat hari khamis
(yes...esok dah jumaat)
nak breakfast jab
so..sambil2 tu..
meh layan pic Ian & Iris semalam
and all this 3 pic..snap by Ian
yg 1st pic nie.....set timer
ha....jgn tak tau..Ian pun dah pandai pakai set timer..
tapi dia tak panggil set timer
panggil..amik gambar lari
ye la....kan kena set masa pas tu lari..
betul la kan?
he he he....
yg tak tahan tu
diaorang amik gambar kat dapur..
so.....Mummy Ayu pun tak tau
dah siap..Ian dtg tunjuk jer
boleh?
tampal2 stikcer kat muka
alahai...
ngan adik pun ko tampal kan gak
adik pun .... suka jer
tengok......
apa pesen la ni sayang ooii...
ketua dia..nie..budak nie
apsala D kat hidung, N kat dahi, A kat pipi..
ala....
dah kena bising baru nak tanggalkan sticker2 tu
Mummy beli kan sticker ABC..suruh belajar eja2..
bukan tampal kat muka
and this bam bam...
buat muka comel
tak nak kena marah..
cair tak???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. oh ni sama lah kes mcm adam.. dh penat tampal kat buku, tampal kat muka pulak..

    ReplyDelete
  2. ahhaa
    samalah budak2 2 org tu
    tampal stiker kat bdn,muka..
    dak ara lagi lawak..
    suke tampal kat perut abg long dia..

    ReplyDelete
  3. sure cair kekkeke .. kyra pun sama kalau beli sticker yg jadi mangsa tampal adik dia la abis satu badan penuh sticker

    ReplyDelete
  4. rasa nak geget2 dagu si Iris ni la...

    ReplyDelete
  5. ada jer kerja korang yer Ian dan Iris.. jangan sampai aunty cubit2 pipi korang berdua sebab comel sgt tu yer.. heheheheheheheh
    eh nasib baik tak lupa hari lagi yer.. hehehehehe (^_^)

    ReplyDelete
  6. Hehe...habis la mummy xleh marah, br nk marah anak2 dah buat muka comel, kalah trs...hehe

    ReplyDelete
  7. anak-anak yana pun suka tampal sticker siap kat badan lagi...sanggup bukak baju...budak-budak kan...nak kata apa....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...