Jangan kasitahu orang lain tau..nie rahsia......

salam and morning semua
salam jumaat..
pagi nie nak cita satu rahsia kat sini
tapi jangan kasitahu orang lain tau
pagi ni Mummy Ayu sampai opis awal
pas tu kena settlekan satu keja nie
nak tau keja apa??
v
v
v
v
v
v
emmmm..
kena buat satu sampul surat
"RAHSIA BESAR"
nak hantar gie putrajaya
he he he
tu la rahsia nya
rahsia kerajaan
jangan marah ek
gurau2 di pagi jumaat...
esok kan weekend dah

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. ye ye, rahsia tak leh nak gtau orang kan...
    kan saya dah terkena pagi2 ni.. :)

    ReplyDelete
  2. kejap je dah nak weekend kan??? bila teringat time pantang aritu, rasa seronok lg keje dr dok rmh hari2 biasa..sbb walau apepun..hari weekend jugak yg paling meriah

    ReplyDelete
  3. ha ha ha ingatkan rahsia ape la tadi...

    ReplyDelete
  4. Hehe... Yelah rahasia kerajaan la ni....

    ReplyDelete
  5. ishhhh....rahsia oh rahsia...

    ReplyDelete
  6. ingatkan rahsia apela tu...suspen je... :)

    ReplyDelete
  7. sabo je la kak ayu ni, hihi
    semangat saya klik entry kak ayu yg ni
    haha!
    sebuk je nak tau rahsia =p

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...