Baju pagi raya dah beli dah.....

punya la awal shopping raya tahun nie
Daddy la..tetiba jer ....
dia punya baju melayu....dah settle...
beli yg masa adik Mummy Ayu kawin tu
so..terus buat raya
tinggal yg kami bertiga jer la
ahad lepas...
lalu kat depan kedai tu (sama kedai ngan tahun lepas)
terus masuk
and beli....

3 pasang
dapat....
sampul duit raya

he he he..
awal giler...
Mummy & Iris
dah 2 pasang baju kurung dah sedondon
satu lagi yg beli kat SIL hari tu...
yg color pink putih tu..
tahun nie pagi raya kami in.......
sapa tahu???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. pink colour ke?tu kain pasang ke dah siap baju?kita punyer colour gold, last minit punyer

    ReplyDelete
  2. sy pun dah beli, tapi yg baju tshirt n jeans la...skang ni kan mega sales...hheee

    ReplyDelete
  3. Saya pun dah start beli sikit2. Malas nak shopping bulan puasa nanti. Letih.

    ReplyDelete
  4. kitorang anak beranak baru nak potong kain buat baju.. sempat ke tak ni.. huhuhuhu.. lain2 belum buat persiapan lagi..

    ReplyDelete
  5. pink ek..? ;)
    kak ayu pun beli dah siap je ke?
    ke tok umi tolong jahitkan?

    ReplyDelete
  6. pink ke..cute..

    nak g soping gak...nnti bulan posa tak larat nk jln2 soping2 kan..

    ReplyDelete
  7. salam singgah..ahaa...sennag bli siap2kan...nnt susah nak soping waktu poser..hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...