Jom order kuih raya!!!

chewah.puasa baru nak mual esok
tapi kuih raya...awal2 lagi dah kuar kan
kat opis kengkawan dah mula lum promote kuih raya?
opis Mummy Ayu dah mula dah dr minggu lepas
tapi..
yg Mummy Ayu selalu and wajib order 
dr Kak Zun nie
emmm....
nie kuih2 dia
kuih2 dia semua sedap
semua guna butter
and Mummy Ayu emsti order paling kurang pun 2 jenis
and tahun nie pun 2 jenis gak..

pas tu..yg buat sendiri..of coz la kan
tambah2 tahun nie dah duduk dengan Ibu
apa lagi..projek kuih raya lagi la...


About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. kite pon jualkan bskut raye maksedare buat,hehehe..slmt berpose ayu//

    jmput join GA blog

    ReplyDelete
  2. tu dia dah kuar sample biskut raya hehehe kita ala kadar je ...

    ReplyDelete
  3. kite pung tukang jual dh 6thn dh

    ReplyDelete
  4. ena pun tgh promot kat member2 opis kuih raya ena eheh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...