Shoplinks.Asia

Wednesday, January 8, 2014

Karaoke time...

last weekend..
setelah sekian lama .. tak menlepakkan diri kat tempat karaoke..
Mummy Ayu..dgn jayanya..ke karaoke balik..
kat terminal 2..atasmydin, kat seremban tu jer..
and...1st time gak for Ian & Iris...
emm..mula2 tu..dah agak dah..confirm Ian & Iris suka
and..dah agak dah jugak..ada la salah sorang dr budak bertuah nie..
confirm tak nak lepas mic
and...ramalan ku benar belaka

sampai sana..memang dua2 pun seronok
1st time la katakan..
leh nyanyi2..kuat2 plak tu
and...kena ngan lagu diaorang suka..
Putih Putih Melati
sakan la budak dua orang nie menyanyi..
see...Ian & Iris..

and..agak2..sapa yg tak nak lepas mic???
v
v
v
v
v
jom tgk pic bawah nie..
mic sentiasa ditangan dia..
dan..
masih ditangan dia....

sapa lagi..my princess la..Iris
serius..dia tak kasi mic tu kat orang lain
and...jenuh la bodek2...bila nak nyanyi..
last2..kami share2 la 1 lagi mic tu
Abang Ian..dah besar, so senang la berunding ngan dia
apa pun..we have fun..nanti leh la dtg lagi...
nyanyi2..release tension
:-)


















3 comments:

msredcheesecake said...

muda2 dulu sy ada lah ikut mak sy gi karoks....

iris suka nyanyi lagu pe la gaknye yea....hheee

Iela Fazielah said...

bestnyer. iris lawa la kalau ikat rambut.. nampak dah dia mcm anak dara.....

adianiez AIDA said...

wow! karok bersama anak-anak. fun!!!

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno