Shoplinks.Asia

Friday, January 3, 2014

Nama-nama di buku sekolah.....pakai cop jer.

tahun nie..Mummy Ayu tempah cop jer
satu for Ian & satu for Iris..
nie utk cop kat buku2 sekolah Ian & Iris..
senang..tak yah tulis2...

and...alang2 dah tempah tu...tempah kan sekali utk Acu.adik bungsu Mummy Ayu
dia sorang jer pun yg still sekolah..form 3
see....siap..
and..semalam jugak la baru nak cop & balut buku2 sekolah Ian
sbb 30 hb tu..baru beli buku tulis dia
sebelum
and......................
selepas...

see...nampak kemas jer..
tang kelas tu jer kena tulis..

nie utk buku..untuk alat tulis....lain pulak
pas nie yer..

8 comments:

norey said...

hehhhe...senang dan cepat

Rizziela said...

tahun ni banyak plak orang pakai cop ajer kan..sebab nama anak2 semua panjang2 belaka

DHHassan said...

wah senang macam ni kan.

Nad MamaZN said...

Sy nk tiru idea akak la nnt hehe

Ibu Lala said...

Sama la. Akk pun pakai cop je. Senang.

Amanda Suria said...

senang plak kan...x terfikir plak nak buat chop mcm tu..eh kat mana ayu tempah chop tu? terminal one ke?

Iela Fazielah said...

kemas..ila nak buat jugak..tp xterpergi kedai..huhu

adianiez AIDA said...

ada ke patut, hari rabu ptg baru mr.asben suggest tempah cop nama ni. saya da settle menulis nama. lupa nak tempah awal!!!

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno