Lunch..jumaat lepas

nie cita jumaat lepas
sowie la sbb lambat update
he he he..

lama gak tak kuar ngedate ngan Net...
so..jumaat lepas...
kami makan kat sini..
Chili's....Mid Valley
tu pun Mummy Ayu lambat..sbb boss ada
nak taip surat urgent bagai
nasib baik..friday
masa lunch..memang panjang
so..ok jer la..

kalau ke Chili's .. tak sah la kalau tak layan ni..
yum yum...
cuma kali ni..agak kureng la
kek dia tak moist & lava nya pun kureng menjadi
tapi..layan jer la..

main dish...

Mummy Ayu..
lamb shoulder...

Net...
ribs...

alhamdulillah
dua2 pun cedap and licin kami makan
full...

us...posing2 sikit..
:-)

sakan bersembang 
ye la..dah lama tak jumpa
walaupun kerap berwhatsapp
bila jumpa tu, dia punya feel lain ..
ha ha ha
bila dah sembang, gelak jangan cita la
memang meriah..

emm..jumaat ni nak makan kat mana yer???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. yummm..dessert chilis always terbaik kn

    ReplyDelete
  2. kenapa aku tgk kamu berdua ni
    aku rasa ayu lagi kurus dari nett?!!
    tetttt
    lari lari lari..
    karang kena baling kasut dengan nett
    ahahhaa

    ReplyDelete
  3. Assalam ayu,
    tiiiiiiiidaaaaaaaaakkkkk
    sob3

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...