Shoplinks.Asia

Wednesday, May 6, 2015

Chandelier by Acik Lana ~ best!!!!

khamis lepas....sampai dah yang ditunggu-tunggu

novel terbaru Acik Lana....Chandelier
cantiks cover nya..love it!!
hari tu kan Mummy Ayu ckp..Mummy Ayu order kat Kaki Novel online
tapi..sbb tak sabar
Mummy Ayu kirim kat geng novel gak...adik kat FB nie
dia gie pesta buku
so..laju jer kirim kan sebuah...transfer duit
dia tak amik untuk pun....just tambah wang post
and..here you are
Ma acih..Erni!!!
muah muah..

Chandelier..dlm pelukan ku..
plus bonus...dpt tt and kiss dr Acik Lana
suka..suka..
:-)

and...dah abis baca pun..
start baca..hari sabtu..hari isnin..dah abis baca

as usual....novel Acik Lana tak pernah menghampakan..
semua pun  best best
jalan cerita..lain dr yg lain
tak pernah sama
and..tak disangka2..
emm.....

meh Mummy Ayu story sikit key..

sinopsis versi novel..ada kat entry Mummy Ayu sebelum ni

and..here are..
sinopsis versi Mummy Ayu

Keisha Elina ~ heroin dlm novel ni
and..watak utama gitu..

dia ni cantik, anggun, bergaya
and..dia guna kecantikkan dia utk dpt kesenangan & kemewahan
but..dia still ada harga diri & tau batas2nya

mula2..dia kawan ngan Datuk Eusoff... 2 tahun
and..almost jadi 2nd wife
but..something happen.. tak jadi kawin

than..dia beralih ke arah kepada Tan Sri Emran, duda anak dua
lagi up....bakal Puan Sri gitu

but..something happen gak
dia terpaksa melupakan cita2 dia

and....somehow....muncul plak Kaef
tokei kedai barangan sukan
simple person, down to earth..
baik hati...
and.....dari pertama kali Kaef jumpa ngan Keisha
secara tak sengaja of coz..
Kaef dah jatuh hati ngan Keisha
walaupun pelbagai cerita pasal Keisha dia dengar
tapi time tu....dia jer la yg suka
Keisha..tidak la..sbb Kaef bukan Datuk or Tan Sri

but...Keisha terpaksa minta tolong gak ngan Kaef
sbb dah no option
Kaef..of coz la..sudi membantu..
Keisha mula kan hidup baru..
bahagia  dari segi yg berbeza...
:-)

but..ada gak orang2 dr zaman silam dia
cuba menjatuhkan dia
and....cuba nak kacau hubungan dia ngan Kaef

emm......siapa?
Datuk Eusoff??
Tan Sri Emran??

apa kesudahan Keisha & Kaef?

nak tau..kena la baca novel nie

ending dia....memang tak dijangka
sbb....ingat Keisha dah bahagia ngan Kaef
but.....no no no...

sapa yg lum beli..
cepat2 gi beli & baca
serius..best sangat2..

to Acik Lana..
congrats sbb hasilnya novel yg best !!!
keep on writting key!!!

4 comments:

ziana eunos said...

saya pun minat acik lana !!
tak sempat lagi nak beli nii

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kite pegi pesta buku. 2 kali. hahaha

dah baca novel ni.. tapi kite suke kimchi untuk awak by suri ryana.. bessstttt gilas...

nanti baca isteri tuan ihsan jugak eh. besttttttttt

NzA said...

rasanya kat PSS akak pn ada buku ni....dasar akak ni xminat novel so tak baca pn......

Diana Din said...

haha tak sempat dah nak baca novel ke bagai..bzz ngan anak2 jer..

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno