assalamualaikum salam selasa good morning semua semalam Mummy Ayu cuti sehari hari ni..back to my office no tiffin sbb penat esok la kot..s...
Read More
Home / Office
Showing posts with label Office. Show all posts
Showing posts with label Office. Show all posts
Jamuan raya
cerita last week ada jamuan kat opis bawah jamuan raya kecik2 jer but meriah dessert corner menu ..menu raya la kan mcm2 ada nasi impit pul...
Read More
Sabtu lepas... with my calculator
sabtu lepas... Mummy Ayu gi opis kejab pagi tu lepas antar Iris ke kelas tambahan dia... hari tu jugak ada sambutan hari sukan negara kat op...
Read More
Our Weekend
pagi tadi our weekend... Iris ada kelas tambahan SPM dah around the corner...serrammmms Mummy AYu yg nervous bila ingat Mummy Ayu plak...dr ...
Read More
3 Syawal ..beraya di office dah
assalamualaikum salam rabu good morning semua selamat hari raya semua byk entry dlm draft ni pelan2 ke hari ni..raya ketiga but Mummy Ayu d...
Read More
Good morning....
assalamualaikum salam selasa good morning semua back at my office ... with my coffee pagi ni hari ni x sempat prepare bekal tiffin apa pun s...
Read More
Coffee dulu....
sebelum start keja layan busy coffee dulu.... emmm alhamdulillah black coffee.. no sugar ok..dah jom layan fail yg bertingket2 ni penuh meja...
Read More
Happy birthday Yana!!!
last week punya cerita & pic... jumaat tu birthday Yana... last year wat pulut kuning this year Mummy Ayu wat puding utk dia... dah pen...
Read More
Alkisah semalam...
cerita semalam... Mummy Ayu bawak Iris gi opis semalam emmm...dah besar2 pun ikut Mummy gi opis yer dr pagi sampai petang la dok kat opis Mu...
Read More
Busy .. busy... busy...
assalamualaikum salam ramadhan salam selasa good morning hari ni..its going to be busy day for Mummy Ayu semalam petang sebelum balik dpt da...
Read More
Kat mana mana pun boleh
pic semalam petang see....kat mana2 sempat je Mummy Ayu & the gang ni kan dalam lift nak naik tingkat 9 ada perjumpaan semalam sampai d...
Read More
Strawberry tea 🍓
assalamualaikum salam rabu good morning semua pagi ni layan strawberry 🍓 tea maybe later...coffee plak he he he cuma pagi ni terasa nak mi...
Read More
Happy birthday Yana!!!
kelmarin kan pre party kat Hayyan Huda semalam...party day nya la birthday adik kat opis ni... happy birthday Yana kita org ni dok la jaga m...
Read More
Welcome back to work!!!
assalamualaikum salam isnin salam syawal!!! and selamat kembali ke office masing2!!! mesti ramai yg baru start keja ..hari ni selepas cuti...
Read More
No internet
assalamualaikum salam khamis morning lambat lagi bersiaran pagi ni sbb nya....still x de internet kat opis see.... 😩😩😩 since semalam ten...
Read More
Geng office
semalam... memang janji nak sama2 biru :-) kami bertiga..geng tingkat tiga tgh posing2 datang plak kumbang sekor ni laju je join bila tgk p...
Read More
Subscribe to:
Posts
(
Atom
)