Tak kena kalu tak de pic diaorang la....jom layan dulu & sekarang....

kalu satu hari.takde entry pasal anak2..mcm tak best jer
so....memandangkan semalam tak snap pic diaorang..
layan pic2 lama je la ek..
pic nie..tak la lama sgt...
my hero ...Ian..terbaru..
mcm2 pose..mcm aksi..
and dulu...
Ian & Mummy
suka snap2 mcm nie..
tambal dlm my organizer...
pas tu letak..
how old is he..time tu...
mcm nie..time Ian 5 bulan
leh nampak...proses dia membesar..
and of coz...
my princess...
the latest ..Iris
and...
ada gak pic Iris & Mummy
tapi tak sebanyak Ian la...

and this...4 bulan 9 hari
(siap kira tu..)
suka tgk balik...
dulu time diaorang baby..
suka rekodkan..proses pembesaran diaorang
bila tgk balik sekarang..
ala comelnya time baby..cute...
sekarang....untuk tahun nie
projek Mummy Ayu..
1 bulan 1 album
so far...complete.
album bulan mei....dah separuh dah..

* jab lagi buat entry pasal lunch kami...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. ayu mmg rajin la.. salute.. mcm nak tiru buat mcm ayu.. tp bila nak stat tu yek??? eemmmmm...

    ReplyDelete
  2. tak pasal2 aku terikut beli album gak...ko lah punya pasal ni.

    ReplyDelete
  3. serius mummy ayu memang rajin lah...ayu ni dari aritu lagi nak wat photobook 2 beradik t dari kecik sampai sekarang, tak buat2 lagi..huhu

    proud of you..

    ReplyDelete
  4. rajinnya ayu nie
    mcm nak buat jugak la
    gud idea nie

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...