Shoplinks.Asia

Friday, February 6, 2015

Picnic dihujung minggu....

dah nak masuk hujung minggu nie
baru nak cerita pasal hujung minggu lepas..
he he he..
layankan jer la Mummy Ayu ni yer.....

weekend lepas...gie picnic kat PD
suka la budak 2 orang ni...

antara menu..
mee hoon guyeng
sandwich
nugget
sausages
fruits

3 of us..

hero Mummy..Abang Ian

princess...Iris

Qiqi pun ada
lagi la meriah..

Tok Umi with cucu2..

suka nya masing2 mandi laut
sampai tak nak naik .....kalau boleh 
panggil makan pun..jenuh la

Tok Abah pun sama mandi laut

pas mandi laut..main pasir plak

emmmm...

pas tu..sakat budak ni..
takut sangat mandi laut

he he he..dpt la pic dia menangis

8 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

haha.. yg last tu yg best tu..hehe

Nad MamaZN said...

cutenya pelampung iris :)

mummy_ayu said...

Nad - bukan pelampung Iris pun..pinjam pelampung budak yg takut mandi laut tu. Yg nangis pic last tu (Qiqi)

mummy_ayu said...

Nad - bukan pelampung Iris pun..pinjam pelampung budak yg takut mandi laut tu. Yg nangis pic last tu (Qiqi)

Najib Ariyan said...

masam je muka tok abah tu gi piknik... penat ker?? kena gi urut lepas tu baru senyum tu

Dokter faRyn said...

kelakarnye pic yang last tuuu. heheh. pakai dah stylo habis dengan goggle bagai, takut air rupanya ye hehhe comels!

LYAfrina said...

bestnya piknik..
dh lma x piknik

adianiez AIDA said...

sungguh lama kami x picnic gini.
mcm mau tiru la acara picnik mummyayu ni :)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno