Shoplinks.Asia

Monday, March 7, 2016

Boboiboy The Movie....terbaikkk!!!!!

petang hari sabtu tu..
lepas dah rehat2...
siap2..gie bawak Ian & Iris gie tgk wayang plak
dah berapa lama tah..dok la tunggu 3 mac
ingat kan apsal...rupanya..cita boboiboy nie kuar kat wayang
emm...sowie la..no wayang on weekdays
plus..masing2 dok exam
so...sabtu tu...jom!!

nasib baik Mummy Ayu booking online awal2...
sbb memang ramai yg bawak anak2 gie tgk cita nie
booking awal2...dpt la seat belakang
best!!!

masing2 dah excited dah
kami sampai pun awal
so...banyak masa la..
beli popcorn bagai..

sempat posing2..
3 of us...

and..tunggu nak masuk pangung
punya la ramai bebudak
semua gara-gara boboiboy ni..
termasuk la Ian & Iris

apa pun..
overall...cita boboiboy nie..memang best & terbaikkk!!
Mummy Ayu pernah gak la layan cita boboiboy nie..masa kat tv
so..memang tau la jugak
and...kenal la ngan watak2 nya
but..dlm movie nie..
semua watak dikembangkan & lagi best!!
dr awal..hingga hujung
semua best!!!

sinopsis Boboiboy Movie
Sekumpulan makhluk asing bernama The Tengkotak tiba di bumi dan menculik Ochobot. 
Mereka mahu menggunakannya untuk mencari sebuah Sfera Kuasa yang tersembunyi di bumi. BoBoiBoy dan kawan-kawannya perlu menyelamatkan Ochobot
 dan membongkar rahsia di sebalik Sfera Kuasa tersebut.

Banyak halangan dan rintangan yang perlu BoBoiBoy dan kawan-kawannya
 terpaksa lalui dalam misi untuk menyelamatkan Ochobot.

Ada aksi yang mencabar dan lawak sepanjang filem ini.
 Sedikit kesedihan muncul dalam usaha BoBoiBoy ingin menyelamatkan Ochobot.

tak leh nak cita banyak2
nanti tak suspens..

BOBOIBOY THE MOVIE
nie robot yg jahat tu.. Bora Ra
yg nak Ochobot tu..

Bora Ra nie..ada orang kuat..
nama... Gaga Naz
dia nie kuat sgt and boleh bertuga jadi lagi besar & lagi ganaz
jahat nie....

nie Klam Kabut
dia nie mcm geng la ngan Ochobot

Bora Ra tu..cari Klam Kabut nie sbb nak curi kuasa Klam Kabut ni
tapi..Klam Kabut transfer kan kat Ochobot
so..diaorang cari Ochobot plak

best!! best sgt!!

banyak action
tapi .. tak la ganas sgt utk kanak2...
kelakar....satu panggung gelak
and...ada satu part yg sedih.. sedih sgt
sampai hujan jugak la sikit Mummy Ayu 
he he he..

semua watak diberikan imej & kuasa baru
even Boboiboy pun..
emm...
kuasa apa...kena la tgk
baru tau!!

Mummy Ayu pun..nak gie tgk lagi nanti..maybe cuti sekolah kot
sbb best!!

5 bintang utk Boboiboy Movie
setandingan ngan kartun2 luar negara!!
terbaik!!

No comments:

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno