Suprise for my sis.....

Suprise for my sis.....

semalam birthday adik Mummy Ayu..Wanie nak jadi cerita..rumah plak takde air so....tak leh nak prepare apa2 pun... so.....balik kej...

Read more
June

June

assalamualaikum selamat pagi selamat hari khamis and...selamat datang bulan June..... kejab jer..kan?

Read more
Hello Tuesday!!

Hello Tuesday!!

assalamualaikum  good morning semua salam selasa!!! :-)

Read more
Balik dari Kem Smart Iman...demam pula

Balik dari Kem Smart Iman...demam pula

sabtu petang tu..lepas amik Ian... Ian nampak letih ye la..biasa kalau kem-kem nie..mesti full punya jadual tido lambat, bangun awal....

Read more
Kem Smart Iman 2016

Kem Smart Iman 2016

alhamdulillah...Sabtu lepas Ian balik dah dari Kem Smart Iman dia. :-) nie pic masa nak pegi... balik tu...tak amik gambar pun ...

Read more
Kenapa baru sekarang?

Kenapa baru sekarang?

rasanya ... ramai yg dah tau Mummy Ayu berulang alik dari Seremban ke KL setiap hari.... and..balik keja....dari KL ke Seremban tu la r...

Read more
Program KidZ & Tech di KidZania Kuala Lumpur

Program KidZ & Tech di KidZania Kuala Lumpur

Dalam usaha untuk meningkatkan pemahaman tentang teknologi-teknologi baharu  yang boleh menarik minat komuniti muda dalam persekitaran pe...

Read more
Its Monday!!

Its Monday!!

assalamualaikum.. selamat pagi selamat hari isnin!! :-)

Read more