MBK...makan & jenjalan

lepas dah berpanas2 kat stadium..
Mummy Ayu ngan Linda gie makan kat MBK

kat tingkat 5 tu..ada 1 restauran Halal
memang famous lah
sbb the only halal shop
tapi Mummy Ayu tak pernah gi
so...semalam Linda pun ajak lah ke sini
Yana Restaurant
besar lagi wording halal tu

makan ni..pakapow ayam

and pakapow daging

pakapow ni kira femous lah kat sini 
sedappp tapi pedass

plus tom yam
memang terbaikkk..
tak abis kami berdua makan
so...tapau la

jalan2 kejab jer
sbb Mummy Ayu nak masuk opis balik

but...sempat jugak buat ni
No automatic alt text available.
:-)
pasport cover...
dah lama usha nak buat
semalam...masa masuk jer nampak
terus order
masuk makan
nak balik..baru amik
siappp!!
sorang satu

boleh pilih color pasport cover tu
boleh pilih color utk nama tu
tulis nama or apa nak tulis
and...boleh pilih bentuk charm tu

masuk kat FB semalam..ramai yg minat
emm..sapa nak kirim lagi
nanti Mummy Ayu open order nak??

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. kak ayu.. nanti open order la.. berminat.. :)

    ReplyDelete
  2. eh..tak jumpe pulak restoran ni ms sy ke sana...tahun 2010 kot hehehehehe..agaknye restoran ni belum ada

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...