Penat sangat! Tulun!!!!

Hari nie penat sangat rasanya
nak buat entry blog pun malas
tapi nak jugak
pagi masuk keja je
bukak mini post office
sambung kad raya
keja lain-lain ada gak
pagi tadi my princess bangun teman
Mummy dia masak for sahur
pas tu tak nak tido balik
Abang Ian pun bangun nak susu plak
luckyly Daddy keja petang
so..
Daddy tolong jaga anak anak
Mummy nak baring jab
Thank you so much Didi..
muahhh!
===
gambar gambar kat Nilai pun tak cita lagi
tadi pagi pun ada amik gambar best budak berdua tu
backdated la ye...
tired sangat...
bila nak cuti raya nie...
===
alhamdulillah kan
kakitangan awam dapat saguhati RM500
jadilah
kalu betul tak cukup
nak lebih
tapi dari tak ada langsung
better sikit ni
lepas la duit tol & minyak
Mummy Ayu nak balik raya ke....
NILAI
SEREMBAN
JOHOR BAHRU
===
raya sakan...
raya cepat la raya
nak cuti...
ponek dah nie!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. bestnyer ayu dpt det raya..nak jgk..kekeke..

    ReplyDelete
  2. tul tu, tp ada gk yg mengeluh ye dpt rm500 huhu..syukur drp xdpt :P waa kita pun xsbr nak raya ni hehe..

    ReplyDelete
  3. beshnye mummy ayu dpt duit raye..

    jeles..jeles..kite tak dpat..uwaaa..

    ReplyDelete
  4. beshnye mummy ayu dpt duit raye..

    jeles..jeles..kite tak dpat..uwaaa..

    ReplyDelete
  5. wah..3 tmpat yg kena terjah tuhh...apapn smangat raya ttp adakn...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...