Kita main-main dulu

sempat lagi nak main
Mummy dah la busy nie
mcm2 nak buat
~~
nie pic hari sabtu
pagi tu....gie tesco jab...shopping barang dapur
nak balik tu..
sempat lagi masing2 nak main kejab
kejab la sangat..
mana cukup main satu mainan
tengok Abang Ian...mentang2 dah besar
bukan main lagi cara dia main..
naik helikopter plak....
and Iris
tak berani nak naik heli
so..naik keta jer la..
pas dah main sorang 2 kali..
ok...jom balik
Mummy busy nie....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. budak2, pantang nampak menda ni...sure nak main...cam gitulah anak saya juagk...hehehe

    ReplyDelete
  2. benda ni mmg menjadi pujaan anak2 kecik...dah main sekali nak 2 kali kan...

    ReplyDelete
  3. klw g jj kan mmg klw bole nak elak lalu depan tepat menan ni
    tapi anak lg pjg akal hahaha
    lari la mcm mana pon dia tau mana letak nye tempat ni

    ReplyDelete
  4. dorang kalau nmpk mainan ni sonok la kan...

    irfan pon kecik2 lg dh taw mende alah ni..hehe

    ReplyDelete
  5. budak-budak macam tula...anak yana pun kalo pegi tesco tak main tak sah...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...