Patah tumbuh hilang berganti!!!

nak tiru tajuk entry Nad la pagi nie..
he he he..
(boleh yer Nad?)
3 BE yg hari tu..dah pun dicreditkan and..digantikan dengan 1BE baru
ha..tu yg nama patah tumbuh hilang berganti....
walaupun 3 ganti ngan 1 jer
I am still happy
:-)
as usual.
thank you so much!!
to my dearest & the only...
Mr Nuff!!!
 I will always love you..only you!!
muah muah!!

(over plak ayat last tu..he he he)

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. hehe takpe, sharing is caring :)
    mmg sesuai pun tajuk tu dgn be yg dtg dan pergi
    cewah! :p

    ReplyDelete
  2. mummy ayu punya kalo 3 BE ganti satu pun tetap mantap gitew kan...kan....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...