Lunch...jumaat lepas

nowadays...makin lambat plak Mummy Ayu update blog...plus makin malas...he he...napa ek?

ok...mcm yg Net dah update..
last friday kami makan kat tgi fridays....mid valley
us....

our foods...
Net makan lamb
Mummy Ayu makan grilled chic plus shrimp...cedap but ayam tu banyak sgt..muak plus kering..so tak habis pun.

our drinks...as usual...ice lemon tea

Mummy Ayu

Notti Netti

pas makan..jenjalan
and...singgah and paksa Net snap2 kat sini
he he..
dah la memang kat tengah2...
ada gak org lalu lalang tgk..
malu...but nak jugak
so laju2 snap and gelak2..and blah

apa pun...we have fun bila dpt kuar once on a while mcm nie...
hang out...makan2...lepak2..
chit chat...emmmm..sembang panjang kot..yg benarnya..
and alots of big laugh..
serius...benda tu kecik jer but bila kami yg bercerita...leh jadi lawak sgt and..apa lagi..laugh and laugh and laugh...
:-)


quotes yg menariks...emmm..

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

Jemputla komen di sini...