My princess is 6th today!!

as usual...silang 2 hari dr birthday Mummy Ayu..
birthday my princess plak...
;-)

and..hari ni..Iris dah genap 6 tahun...
:-)
happy birthday sayang!!
Iris Nur  Delisha...
Cahaya Bunga Kegembiraan
semoga panjang umur, murah rezeki..sihat selalu
semoga membesar jadi anak yg solehah..
berjaya selalu...
and .. be good daughter ker sayang!!

kejab jer masa berlalu kan...
6 tahun yg lalu..
the day she was born...10.11.09

nie..masa Iris 6 bulan
1st day dia leh start makan...
now..semua pun dia makan
:-)

her 1st birthday

2nd birthday
with Abang Ian...
dua2 pun tomei...
emm..miss all this!!

on her 3rd birthday
breakfast birthday party..kat titiwangsa

4th birthday
nie dah besar..dah mula request itu & ini

last year....5th birthday

and today...she is 6th!!!
this year theme...rainbow

plan nak simple2..
last2..meriah gak..
kek..Tok Umi buat satu..sambut kat tadika..with Tok Umi
sbb Mummy keja
(will update nanti ek)
and..petang nanti..balik keja..
pun akan sambut..but family jer..
kek ..Mummy Ayu tempah jer..
(pun.of coz..akan update juger)

Mummy Ayu pun ada buat goodies & cupcakes...utk kengkawan tadika Iris
(will update juger)

:-)

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

0 comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...