Sparkling Ribena® Baharu Penuh Dengan Kebaikan Vitamin C Semulajadi Dalam Tin Sedia Minum!

Suntory Beverage & Food Malaysia Sdn Bhd (SBFM) dengan bangganya
 memperkenalkan Sparkling Ribena® Can – minuman ringan berkarbonat berperisa anggur hitam dengan keenakan yang sama kini boleh dinikmati dalam tin sedia minum! 
Bagi yang dahagakan keenakan minuman semulajadi yang dihasilkan 
daripada buah anggur hitam asli New Zealand dan 
mengandungi 100% keperluan vitamin C harian yang disyorkan, 
Sparkling Ribena® adalah pilihan lebih sihat untuk rakyat Malaysia tanpa mengira usia!

“Ribena® jenama yang telah menjangkau lebih 75 tahun dan
 kami sentiasa mengolah semula rasa kegemaran ramai ini 
untuk menyesuaikan citarasa yang berbeza,” kata Lee Hon Tong, 
Pengurus Besar Serantau , Malaysia, Singapura & Hong Kong, SBFM. 
“Dengan Sparkling Ribena® Can, pengguna boleh menikmati keenakan ini 
dalam cara baharu – gabungan terbaik keenakan minuman 
buah-buahan enak yang berkarbonat dan menyegarkan!      
Untuk tempoh terhad, pengguna boleh menikmati 
sampel percuma Sparkling Ribena® di lokasi pilihan sekitar Lembah Kelang
 dengan Jelajah Mini Cooper Ribena®. 

Sertai kami, ambil gambar dan muat-turun dalam talian 
di media sosial anda dengan hashtag #AlwaysGood! 

Bertepatan dengan prinsip syarikat untuk membekalkan keenakan rasa buah terbaik,
 Sparkling Ribena® adalah bebas dari perasa, pewarna 
dan pemanis tiruan. Ia juga bebas kafeina. Ia mengandungi antioksidan dan antosianin, menjadikannya sesuai untuk semua – kanak-kanak, remaja dan orang dewasa!

Sparkling Ribena® Can baharu dijual pada harga RM2.00 
dan boleh didapati di semua pasaraya besar, 
pasaraya, pasar mini dan kedai serbaneka seluruh negara. 
Untuk maklumat lanjut, sila klik “Like” Di Laman Facebook Ribena® Malaysia (www.facebook.Com/RibenaMalaysia
atau hubungi Talian Khidmat Pelanggan di 1-800-38-1231 
(Isnin hingga Jumaat: 9 pagi hingga 5 petang). 

hari ni..last day Jelajah Mini Cooper Ribena®
kalau ada yg berdekatan dengan tempat2 yang tersebut di bawah
boleh la dapatkan Sparkling Ribena® Can secara percuma
dan rasai sendiri kesegarannya.. 

Tentang Ribena®
Ribena® telah dicipta oleh Dr. Vernon Charley pada tahun 1938. 
Namanya diperoleh daripada nama botani anggur hitam – Ribes Nigrum.
 Pada tahun 1955, Ribena® menembusi Malaysia 
dan tidak lama kemudian menjadi minuman kegemaran kanak-kanak 
dan orang dewasa di Malaysia serta menjadi jenama popular
 sebutan ramai dalam kalangan pengguna Malaysia.
 Diperbuat daripada buah anggur hitam yang diperoleh dari ladang-ladang di New Zealand 
kerana warna ungu pekatnya, 
Ribena® terkenal dengan khasiat kebaikan semula jadinya 
dan rasa yang enak, diperbuat tanpa pewarna tiruan. 
Ribena® boleh didapati dalam bentuk kordial dan sedia diminum.  

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comments:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...