Cermin mata baru

kan..hari tu ada ckp
Ian tukar cermin mata baru

ni la rupanya...
dia sendiri pilih
frame bulat, besar plak tu
Mummy Ayu tunuk yg lain pun
takmau, nak yg ni jugak
bantai la
dia yg nak pakai pun

cermin mata lama dia
patah..hancur tercabut semua
see....
kenapa? mengapa?
sbb kena bounce ngan basketball dia
cermin mata lama ni plastic
basketball tu plak baru
keras, angin semua cukup
kena bounce
abis...

Ian main x pakai specs dia
tapi ntah mcm mana ntah
benda nak jadi kan
selalu letak..atas kerusi tu, tak kena pun
hari tu plak..kena bounce
patah

so..nak tak nak, kena la buat specs mata baru juga
ok la..specs lama tu pun..
bingkai dia pakai almost2 years jugak
dah time tukar bingkai baru
kannnn

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. lama tu 2 years.
    anak2 dara aida every year aida confirm tukar kan lens if perlu.
    bingkai pun. saje beri 'mata' baru kat diorang hi hi hi hi...
    byk la koleksi specs diorang.

    ReplyDelete
  2. Comel.. lama juga tahan bingkai tu..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...