His fav...


bila makin nak raya ni
makin sayu jer
makin rindu rasanya

kuit semperit & kuh batang buruk
dah 2 tahun raya la Mummy Ayu tak beli kuih ni
sbb ni 2 jenis kuih raya yg Didi tak miss
setiap kali raya

tambah2 batang buruk tu
dia akan beli awal2 & banyak
utk rumah Ibu
utk rumah Mak
utk raya
and utk dia makan2 sebelum raya

turn out to be my fav too
but since he gone,
tak leh nak beli or even makan kuih ni
kalau jumpa pun, tgk je ...sbb its remind me of him

but this year
alhamdulillah
dah kuat sikit, baru la Mummy Ayu beli sikit
utk makan sendiri je pun

but..dalam sikit2 tu
emmmm
ni hasil shopping skt2 tu..
in 1 day yer
he he
ada dodol, ada serunding
kuih semperit, kuih batang buruk
yg lain..menu utk buka puasa Isnin lepas 
and frozen food..mcm karipap & keropok lekor 
bukan semua makan in 1 day yer


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. saya pon suka batang buruk, kalau kena yang sedap tu, sekilo boleh ngadap sorang, 3 hri habis..hihi

    ReplyDelete
  2. Batang buruk tu feveret sha dan arwah abah.. Tapi tahun ini tak ada rezeki sebab seller yang selalu beli tu tak jual pula.. PKP katanya..

    ReplyDelete
  3. sedapnya btg buruk, lama tak makan.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...