Kuih raya & duit raya

Kuih raya & duit raya

walaupun raya tahun ni berbeza dr tahun2 lepas raya tetap raya kuih raya siap isi dlm balang \ bukan utk org datang utk sendiri makan lepask...

Read more
Solat Aidilfitri & kutbah raya

Solat Aidilfitri & kutbah raya

assalamualaikum salam jumaat still cita raya pagi raya tu... kami solat sunat Aidilfitri berjemaah sekeluarga alhamdulillah sayu je bila tak...

Read more
Persiapan nak raya

Persiapan nak raya

hari Sabtu tu all out utk persiapan hari raya as usual... mesti nak ketupat jugak kalu kat umah Ibu la kalau sendiri...nasi impit je Ayah je...

Read more
Menu pagi raya

Menu pagi raya

menu biasa je menu hari raya la kita penuh meja :-) zoom sikit ketupat of coz lemang ayah beli je rendang ayam rendang paru kuah kacang kuah...

Read more
1 Syawal 1441 - Nilai vs KL

1 Syawal 1441 - Nilai vs KL

lepas dah salam2, makan2  Mummy Ayu kami gerak ke Nilai jab nak gi pusara tak leh so... gie umah Mak Tok & Tok Wan kejab Kak Ina pun ada...

Read more
1 Syawal 1441 - Seremban vs KL

1 Syawal 1441 - Seremban vs KL

assalamualaikum salam khamis salam syawal... selamat hari raya semua dah start keja or masih bercuti? Mummy Ayu keja dah hari ni... so..jom ...

Read more