"Ayu Jelita"

bukan puji diri sendiri tau
nama kuih ni... "Ayu Jelita"
isnin lepas ada org open order dlm group opis
menariks je nampak
of coz la kan
Mummy Ayu mesti support kawan2 yg meniaga ni
laju je la .. order
he he he

hari ni dpt
memang jelita sgt la kan rupanya

x rasa lagi....
tapi dr rupanya..
mcm kuih puteri ayu tu
but di modenkan 
letak cream chesse & tambah la drizzle2 tu
so..jadi la kuih Ayu Jelita

meh la posing2....
Mummy Ayu with kuih Ayu Jelita

bawak balik
leh wat minum petang balik keja nanti ngan Ibu & Ian, Iris
πŸ’“πŸ’“πŸ’“



 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

13 comments:

  1. Sedap betul nampak yang warna kuning!

    ReplyDelete
  2. jelita sungguh yang kuning dan hijau tu mummy

    ReplyDelete
  3. Extra jelita ni, siap mekap. Hehe

    ReplyDelete
  4. kreatif la org zaman skrg bagi moden kuih tradisional. suka tgk yg kuning & hijau tu.

    ReplyDelete
  5. Ayu nya kedua2 mummy ayu dan jelita ayu.. Hihihihihi

    ReplyDelete
  6. Mummy & kuih sama-sama jelitaπŸ₯°

    ReplyDelete
  7. Macam-macam idea creative peniaga makanan sekarang ni mummy Ayu.. Nampak menarik kuih Ayu Jelita harap rasanya juga sedap.

    ReplyDelete
  8. Ni kuih tradisional kena upgarde jadi moden..kira fusion lah kan..apa lah rasa tu?

    ReplyDelete
  9. Sedap tu.. nanti MummyAyu makan terus bertambah jelita..hehe

    ReplyDelete
  10. memang sesuai dengan namanya.... cantik colorful dengan topping dia lagi

    ReplyDelete
  11. Wah puteri ayu ni pun org dh buat topping mcm tart dah

    ReplyDelete
  12. cantik betul topping deco kuih ayu ni, sesuai dengan nama dan orang yang membeli ehhhh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...