Shoplinks.Asia

Monday, October 28, 2013

Ke Daiso Mid Valley last friday

jumaat lepas..
after lunch ngan Net tu..
jenjalan ke Daiso jab..
emm....dah 2, 3 kali dah ke sini
memang best
sbb barang2 kat situ..semuanya cute2..
emm....rasa nak borong jer
but...hari jumaat lepas..
beli 3 barang jer...
and..yes..
semua barang kat situ..RM 5 
lagi la best kan..
Mummy Ayu belikan....
dah nampak kat resit tu kan...
gloves..
saja suka2 sbb cute sgt..
and..saja suka2 jugak..
balut kan..mcm nie..
hadiah la konon2..
bila balik keja tu
suka la masing2 dapat hadiah
:-)
and..ini dia..gloves for Ian & Iris

dua2 pun besar sikit kan
takpe la..

and..yg boleh nak beli gloves nie
sbb...Mummy Ayu pun beli satu 
he he he..
tu yg betul tu
nie dia....my second gloves
:-)
kali nie...pink biru plak

but .. yg 2nd nie lagi best
sbb..dia tak full cover semua jari
so..bila nak guna hp tu..senang la
sbb touch screen kan
yg pink tu...kalu nak guna hp, kena buka dulu
baru leh touch
:-)

dulu beli yg pink tu...
kan Ian & Iris pun suka
tu yg kali nie beli..
beli sekali for Ian & Iris
:-)
tak snap plak pic Ian & Iris bersarung tangan baru tu
next time la yer

2 comments:

mrs kayrul said...

bestkan klu masuk daiso nie....keluar kompem ada jer barang dibelinya...hehehe

SiTi said...

suke g daiso... ada je brg yg akan sangkut d bwk balik...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno