Shoplinks.Asia

Thursday, October 10, 2013

Seronoknya berposing....

lepas dah siap dinner kat pizza hut..semalam..
jalan nak balik tu..
ada plak deco nie kat entrance Aeon S2 tu..
memang Mummy Ayu nak suruh Ian & Iris amik gambar kat situ
sekali..belum Mummy Ayu suruh..
Ian dah request..
ha ha ha..
anak Mummy sungguh..
suka bab posing2 & snap2... i like!!
Ian & Iris....

sister & brother
tak yah ajar macam mana nak pose..
ada jer diaorang nie

cuma Iris la kot..kecik lagi kan..
dand..dah abis tu..

Ian.."Mummy.nak amik gambar sorang2 plak.."
wah..Daddy pun geleng kepala jer
tgk Ian pose mcm nie
wah....

sekali lagi...
time nie Iris dah mula kacau...

sabar jer la..
Ian..memang slumber..
dah la kat main entrance...cuma nasib baik org tak ramai
:-)

5 comments:

Shark Kay said...

waa..
terbaek gaya abg Ian ni
dh ada gaya model tu

Nad MamaZN said...

Bestnya umah dekat dgn jusco :)

sheila arshad said...

seriously Ayu...aku rasa budak2 zaman ni sangat pandai posing. Prasan tak kita dulu kalo amik gamba mesti bediri kaku xde nak teleng2 kepala bagai. Anak2 aku pun gitu gak...peluk tubuhlah..melutut sebelah kakilah. macam2 budak2 ni.

but they are cute

Maria Firdz said...

bukan main lagi berposing...

zarena heeney said...

hehehehhehehe anak blogger mesti pandai berpsoing kan :)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno