Pre Posting Course

assamualaikum and morning semua
salam selasa...

Mummy Ayu masih di IDFR....
hari kedua bekursus hari ni...

kursus apa Mummy Ayu gie ni???
nie dia.....nama kursus nya..
Pre Posting Orientation Course
for Homed Based and spouses

emm...kira macam kursus persediaan sebelum posting

posting???
in sya Allah. ...Mummy Ayu akan kena posting utk bertugas di luar negeri
ke mana.....biarlah rahsia dulu
nanti kalau dah comfirm semua
Mummy Ayu story details key..

nie baru gi kursus persediaan...
surat arahan pun belum dapat lagi..
so...tunggggguuuuu...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. Singgah pagi ♥
    Alhamdulillah...
    semoga dipermudahkan semuanya..Amin...

    ReplyDelete
  2. bestnyer kak dpt posting luar negeri... ceta la mcm mana bleh dpt tu? sy pun PA mcm akak gak..kot2 la berminat 1 hr nanti.. :)

    ReplyDelete
  3. bestnyer dpt posting kat luar negeri? ceta la mcm mana akak bleh dpt posting kat sana? kot2 sy pun berminat mcm akak jugak 1 hr nanti..sy pun PA juga.. :)

    ReplyDelete
  4. Bestnya mama ayu..dpt keje oversea

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...