Shoplinks.Asia

Tuesday, August 9, 2016

Pre Posting Course

assamualaikum and morning semua
salam selasa...

Mummy Ayu masih di IDFR....
hari kedua bekursus hari ni...

kursus apa Mummy Ayu gie ni???
nie dia.....nama kursus nya..
Pre Posting Orientation Course
for Homed Based and spouses

emm...kira macam kursus persediaan sebelum posting

posting???
in sya Allah. ...Mummy Ayu akan kena posting utk bertugas di luar negeri
ke mana.....biarlah rahsia dulu
nanti kalau dah comfirm semua
Mummy Ayu story details key..

nie baru gi kursus persediaan...
surat arahan pun belum dapat lagi..
so...tunggggguuuuu...

4 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi ♥
Alhamdulillah...
semoga dipermudahkan semuanya..Amin...

Norsuhana Pitlie said...

bestnyer kak dpt posting luar negeri... ceta la mcm mana bleh dpt tu? sy pun PA mcm akak gak..kot2 la berminat 1 hr nanti.. :)

Norsuhana Pitlie said...

bestnyer dpt posting kat luar negeri? ceta la mcm mana akak bleh dpt posting kat sana? kot2 sy pun berminat mcm akak jugak 1 hr nanti..sy pun PA juga.. :)

Rizziela said...

Bestnya mama ayu..dpt keje oversea

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno