Satu hari lagi....

assalamualaikum....
good morning semua
selamat hari khamis....

pagi ni... kursus lum mula lagi....
Mummy Ayu dah ngantuk dah...
alahai..

sabar ek... 1 hari jer lagi
esok dah last day dah

Mummy Ayu memang lemah
 bab kursus....
bab dengar2 ni...
memang lemah sikit...
tapi...layankan jer la....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Puan,

    Saya Syahmi pemilik kepada laman web hidup.my, sebuah laman web pencarian bilik sewa & housemate.

    Saya ingin menjemput Puan untuk review laman web kami. Jika Puan sudi, Puan boleh hubungi saya pada emel saya. Terima Kasih Puan dan nice blog.

    Ikhlas,
    Syahmi
    syahmiruhaizat@gmail.com

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...