Balik kampung!!!!

in sya Allah
kalau takde apa2..
hujung bulan ni Mummy Ayu & anak2 akan balik kampung..hujung bulan ni
chewah..
balik kampung utk kali pertamanya
selepas 4 bulan lebih diperantauan 

tiket semua dah settle (awal2 dah beli dah)
cuti pun dah lulus 
beli tiket baru apply cuti..boleh mcm tu?
nasib baik cuti lulus..kalau lah tak lulus
mau Mummy Ayu kena buat rayuan.. he he
sbb tiket dah beli

cuma tu la..
tak cuti lama & tak balik lama..just 4 hari
tu pun Ian & Iris kena ponteng sekolah 2 hari
and..jadual sgt full utk 4 hari tu
sampai2 jer..dah ada benda nak disettlekan 
sbb masa terhad

excited nya
sbb 1st time balik lah kata kan..
:-)

mula2 risau gak sbb nak naik kapal terbang .. bertiga jer
nasib baik..ada yg sudi teman..next week dia datang
siapa yer???
he he he...
tungggguuuuu.

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. duduk kat perantauan 4 bulan pun mesti rasa macam lama sangat kan..hehehe...balik suntuk macam tu sure rasa penat sangat2..ehh..ayu x dapat guna waran ke...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...