Shopping kain cotton

semalam...kuar jab ikut kengkawan gie kedai beli kain cotton
plan nak beli dlm 4 pasang jer
utk Mummy Ayu, Iris, Mak & Ibu
sekali sampai....
wah...meriah gitu
see.....
semua pun cantik2...
and..sbb kami dtg ramai2
and beli banyak
dpt diskaun best!!!
lagi meriah la kami memilih
tokei kedai tu pun baik & peramah
emmm.....
dalam plan nak beli 4..
dah jadi 8 pasang
plus extra lagi ni..
utk nak buat seluar tido kami
he he he..

serius..cantik2 & harga yg berpatutan
No automatic alt text available.
 leh jengah FB dia... Belleboo

mcm nak pegi lagi
and...kalau ada extra2... Mummy Ayu let go harga kasih sayang
nak tak?

next time la..bukan yg ni yer..
he he ...
:-)


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. bila tengok kain pasang nie dah terasa nak raya pulak.. kita pun tak beli lagi kain ..ingat raya nak tempah je baju

    ReplyDelete
  2. rambang mata tgk kain cotton..hah byk ko borong

    ReplyDelete
  3. YELA...CANTIK SANGAT...BERKENAN YANA YG KALER GREY TU...KALO MACAM TU 4 METER BPE RM TU AYU....

    ReplyDelete
  4. Kt sana ke malaysia kedai...hu3..geram tgk..pminat cotton ni..

    nesaprima.blogspot.com

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...