Siap dah satu lagi decoupage Mummy Ayu & tinggal lagi satu

siap lagi seketul dah
kotak tisu decoupage 
by Mummy Ayu
tu dia
dah siap rasmi dah

suka suka
sbb air tangan plus titih peluh sendiri kan 
he he he

serius...mcm tak percaya jer boleh buat
and seronok plak buat
and bila dah siap..cantik2 tu
lagi seronoks..

now.....tinggal lagi satu jer yg lum siap
tu dia.projek besar MummyAyu
baru suku jer siap
tisu dah tampal kiri and kanan bakul tu
yg lain..lum siap...
to be continued...tak tau lagi bila nak sambung ni
emmmmm

and..bila dah siap ni
nak gie beli stok bahan2 lagi
varnish dah nak abis
kotak2 yg nak ditampal2 pun dah abis
nak beli yg comei2...pas ni
and..dulang..nak buat dulang plak
suka...suka
:-)

nanti Mummy Ayu share step by step key

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

No comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...