TODAY.............

TODAY.............

assalamulaikum... good morning this is an autopublish entry.. sbb nya... hari ni..... Mummy Ayu cuti... nak balik kampung y...

Read more
4 days

4 days

walaupun... cuma 4 hari jer.. excited nya... bukan main lagi he he.. mcm2 benda nak buat mcm2 benda nak settlekan mcm2 be...

Read more
Good morning....

Good morning....

assalamualaikum good morning kengkawan :-)

Read more
1 hari lagi

1 hari lagi

yeah... 1 jer lagi hari  Mummy Ayu nak balik kampung balik ke tanah air tercinta chewah dramatik sikit kan :-) suka ... s...

Read more
Melayan decoupage .. pagi tadi

Melayan decoupage .. pagi tadi

weekend lepas... masa gi chatucak kan.. Mummy Ayu ada beli bahan2 utk buat decoupage hari tu..tisu tak cukup utk bakul besar tu pl...

Read more
Makin banyak dah bunga berkembangan...

Makin banyak dah bunga berkembangan...

dah mcm hobi plak dok kumpul bunga2.... tapi bunga yg senang la..bunga plastik he he he see.....dah penuh dah  hari tu gi cha...

Read more
Ahad petang

Ahad petang

balik dr Chatucak.. mandi sikit..solat siap2.. nak ke MBK plak dah janji ngan Ian & Iris so....kuar lagi as usual..kalau ...

Read more
Ahad pagi.....

Ahad pagi.....

kan Mummy Ayu dah kata ari tu, weekend lepas memang Mummy Ayu full shedule Sabtu gi Nong Nooch pagi Ahad..gi Chatucak plak.... ...

Read more
Good morning!!!

Good morning!!!

assalamualaikum good morning!!! :-)

Read more
Nong Nooch..

Nong Nooch..

Sabtu lepas.. Mummy Ayu gi jenjalan.. ikut rombongan group perwakilan kali ni..kami gie bertiga leh bawak Ian & Iris so..Mumm...

Read more
Selamat petang

Selamat petang

assalamualaikum... salam selasa selamat petang hari ni..petang2 baru update blog pagi tadi...kuar .. ada urusan sikit lepas lun...

Read more
Third badge....

Third badge....

semalam petang.. berjaya gak siapkan semua ni... gie MBK..tempah semua2 ni kali ketiga ... gi buat ni orang tu dah kenal Mummy Ay...

Read more