Busssssyyyyyy

hari nie tresangat la busy..
tapi pagi tadi sempat gak menjengah ke umah kenkawan
sambil sambil
but petang...
penatnya...
rasa nak resign
rasa nak pengsan
rasan nak balik la nie jugak
tinggal semua keja
leh tak agak agak?
nie bukan Mummy Ayu tau..
credit from mr. google

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. hu..hu...same lah kiter...tpi smpat lagi blogwalking nak tinggal jejak...hu..hu...jangan tidok tau....pi basuh muka dulu k

    ReplyDelete
  2. tu la, klu dh terlalu bnyk beban nk bawa (kerja+anak+urusan rumahtangga) mula la kita tension n pk bukan2. sya dulu pn asik pk nk resign. kenangkan ekonomi juz stabil kalau sya n hb sma2 bekerja gagahkan juga. awak terus cekal yep.

    ReplyDelete
  3. ayuuuuuuuuuu...............mak aku berebut anak ngan akuuuuuuuuuuuuu......bujang lagi la aku ngan laki aku kat umahhhhhhh..........

    ReplyDelete
  4. hye mumy ayu..penat kan jd seorang ibu yg berkarier..cane ye awk manage..

    ReplyDelete
  5. hahaahaa..memang selalu berperasaan macam tu..nak pulak time anak tak sihatkan..rasa nak berhenti jaga sendiri je..kena banyak korban masa..

    yang penting,selalu ingat,keje demi anak..penguat semangat..sebab tu duit gaji asyik beli barang anak ye..hihii

    ReplyDelete
  6. Hehehe.. nak resign gak..tapi gaji tetap jalan.. leh? Hahaha..:)

    Bese.. paham.. fara pon baru aje apdet.. da lama tinggal blog.. huu.. kadang memang tak sempat langsung.. penat kan.. huu

    ReplyDelete
  7. Mama Aqish ~ sian kite kan?

    wansteddy ~ ah ah..bila pikir bab ekonomi..hui..kl keja sorang tak cukup la

    notti netti ~ sian ko..sabar ek..hubby ko tak kata apa ker?

    Tihara ~ terpaksa bolehkan jugak...walaupun penatsss

    Mrs. Adz ~ tul tu..dapat gaji..banyak shopping barang anak dari barang sendiri

    Fara_Adura ~ best gak..berenti gaji still masyuk..suka..ada tak keja yg boleh cam tu? :-)

    ReplyDelete
  8. hahaa br nk byang mummy ayu titon camtu..ahakssss

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...